Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново с Trentatre....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
    Ти да мълчиш!!!!

    Не,че ще е 16V-16V ще е-но и този двигал ще си го стегна.Сърце не ми дава просто да го оставя еи така.RealSeX да те успокоя-ще се прави двигала,но ще ми седи в резерва,а ако някои има предложения за него да казва.Ще му го дам стегнат,не в това състояние...
    Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

    Comment


    • #32
      ,но аз вече съм неспасяем случаи,мисля да заложа на 16V-то.Още веднъж благодаря за съвета и ще държа в течение на нещата.[/QUOTE]
      Лично мога да ти гарантирам и залагам задника на Крис, че от тука пишещите спасяеми няма!
      Ще следя с интерес, какви ги дробиш!
      Успех!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #33
        [/QUOTE]
        Лично мога да ти гарантирам и залагам задника на Крис, че от тука пишещите спасяеми няма!
        Ще следя с интерес, какви ги дробиш!
        Успех![/QUOTE]

        Значи съм попаднал в правилия форум .
        Такааа днес бях малко шпионин в БМВ клуба.Един авер сменяше дифа и аз малко на помощ и разузнаване с Алфичката.Естествено всички БМВ-сти дет се бяха насъбрали ме посрешнаха радушно-"Еий тая Алфа върви ли?...""Кога ше ги пуснеме""Тия Италянски малолитражки още ли с в движение"...и т.н..Та покраи аверчето и мене ме обвхвана желанието да си почопля колицата.В дъжда ми се появи едим много странен проблем-малко непрятна миризма в купето...И почвам аз да свалям задната седалка,надихнах мукета от долу,следва изолацията(вир вода беше-от където е и проблема с миризмата) и какво да видя-асвалта под колата ... И така утре се почва тотално разхвърляне на интериора на колата и .... борбата с ръждата...Просто кърпежа почва от сега... 8V-то май ше иде в друга Алфа,аз се надявам до седмица две да се обурудвам с 16V,тотален кърпеж сега и да видим какво ще излезе от цялата работа...Та това е за сега в общи линии-ще стане ралиджийката няма на къде!!!
        Поздрави!!!
        Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

        Comment


        • #34
          Аз преди катъра карах Алфи, който беше от друга класа.
          Катъра, обаче смърди точно, както го описваш. Няма спасение!
          Все си мисля, че най-елегантната серия е 1.4 с Магнет-Марелли.
          Не е особено силна, но със стил и характер.
          Освен това не се чуди, като катъра, като подам газ.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #35
            Ооо спасение намерих днес още-премахване на целия мокет,заедно с изолацията...какви дупки зеинаха само...проклетата ръжда изяла половината под .Сега трябва да си намеря ламарина,CO и да възтановя целия под на колата-в смисъм местата които са в краката на пасажерите и на водача, гредите са здрави. После едно тапициране на целия под,заводските седалки (включително задната) отпадат,2 корита на тяхно място,новия двигал и цялата газ .Дано всичко върви меко и по план,после ще постна снимки на днешната работа по колата...
            Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

            Comment


            • #36
              Така хората със слаби сърца да не гледат!!!Снимките които ще постна не са също и за хора със слаби нерви ...
              Ето какво се криеше ии по точно разкриваше под изолацията на пода:
              http://wiliams87.snimka.bg/automobil...40024.21068275
              http://wiliams87.snimka.bg/automobil...40024.21068276
              http://wiliams87.snimka.bg/automobil...40024.21068277
              http://wiliams87.snimka.bg/automobil...40024.21068278
              http://wiliams87.snimka.bg/automobil...40024.21068279
              Дупките разбира се бяха по малко,но аз минах с чука да проверя всяко едно загнило място,за да разбера куде и какво да режа.Ммм даааа познахте целия под заминава,и се изгражда на ново.Гредите и бомбетата на колата са здрави така,че няма да е голям проблем...
              Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

              Comment


              • #37
                Като гледам снимките, все едно, че гледам моята.
                Така беше де!
                Колега, ако инжекциона от стария мотор няма да ти трябва, пръв се кандидатирам за него, щото моя е пълен боклук.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Като гледам снимките, все едно, че гледам моята.
                  Така беше де!
                  взе ми го от устата

                  моята изглеждаше по същия начин преди да я изкърпя цялата
                  Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                  Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                  Lancia Ypsilon '02

                  Comment


                  • #39
                    Е значи има надежда!
                    За инжекцията колега-двигателя е запазен целия.ще го отнася един колега от форума тука,sorry ако знаех по рано шяхме да спазарим нещо.А може би аз ще почна да си търся колянов вал за 1.7,че 16V-то дет съм му наточил ножа няма.И ще олекотявам маховик сигурно ако се добера до въпросното 16V,и маи мегаскуирт съм си намерил...Тряя се получи нещо се си мисля.Ще се срещаме на следващия трак дей на Калояново на пистата с Крис май май ...
                    Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                    Comment


                    • #40
                      как измъкна мокета без да махнеш централната конзола ми е много интересно наряза ли го

                      ---------- Post added at 21:09 ---------- Previous post was at 21:07 ----------

                      да пипитам освен двигателя инсталация и греда имаш ли?????

                      ---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 21:09 ----------

                      п.с. Също така и колекторите поне до снадката от там на заде стават и старите!!!!!!

                      ---------- Post added at 21:12 ---------- Previous post was at 21:11 ----------

                      Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                      Comment


                      • #41
                        маховика ти е най-накрая, мегата е задължителна ама там работите са до това дали ще си намериш кадърен да ти я настрои
                        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
                          как измъкна мокета без да махнеш централната конзола ми е много интересно наряза ли го

                          ---------- Post added at 21:09 ---------- Previous post was at 21:07 ----------

                          да пипитам освен двигателя инсталация и греда имаш ли?????

                          ---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 21:09 ----------

                          п.с. Също така и колекторите поне до снадката от там на заде стават и старите!!!!!!

                          ---------- Post added at 21:12 ---------- Previous post was at 21:11 ----------

                          Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                          маховика ти е най-накрая, мегата е задължителна ама там работите са до това дали ще си намериш кадърен да ти я настрои
                          Да макетното ножче игра малко ... Мокета и без това не ставасхе за нищо,а аз не го бях и предвидил за слагане на ново.
                          Ааа за 16V-то ако питаш-зимам го с колектори,абсолютно всички кабеляци и комп.И даже щях да попитам ама все ми излиза от главата-8V и 16V с еднаква генерация ли са(в симисъл като размер) и коя греда ми трябва(ако я нямя ще си я набавя)...

                          Ами един авер олекотява маховици(доста сносно),а пък друг настроива мега (и той казват ,че добре се справял) и така.Ако не този варянт друг ще търсим ...
                          Крис и към тебе едно въпросче-16V-то колко даде на Калояново ? ...
                          Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                          Comment


                          • #43
                            ами на моита поне фи-то беше едно и също фактически ти трябва до първата снадка която е преди катализатора триъгална с 3 болта която снадка по късно премахнах след като махнах катализатора !!!!
                            Гредата е тази под двигателя която се държи на 4 болта.Разликата между гредите на 8клапановия и 16клапановия мотор е че тази на 16-ката има две вдлабнатини заради валовете.Затова второто нещо след намирането на двигателя е намирането на гредата.Полуоските и скоросните кутии са едентични ако се интересуваш от друго питаи!

                            Късмет с начинанието!!!!!


                            п.с. Първо си зглоби колата да ти върви качествено и да е безопасна за теб и околните и тогава питаи за времената!!!!!!
                            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                            Comment


                            • #44
                              На Калояново трябва кой знае колко силна кола, а трябва седяща на пътя кола и добър карач. Най-бързата италианка засега дала най-добро време на Калояново е 1.6ТС със 130-ина коня.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Wiliams Покажи съобщение
                                Ами един авер олекотява маховици(доста сносно),а пък друг настроива мега (и той казват ,че добре се справял) и така.Ако не този варянт друг ще търсим ...
                                Крис и към тебе едно въпросче-16V-то колко даде на Калояново ? ...
                                Ф-то на 16в генерацията е по-голям от това на 1.7 8в, като за начало е добре да направиш следното:
                                -16в четирицевка
                                -махаш катализатор и на негово място резонаторно гърне с фи 55м (заводския диаметър е около 50,5 по спомен)
                                -тръбата от средното до крайното гърне да е 55
                                -крайното по избор, 55 или нагоре


                                по нататък вече се минава на 63мм тръба 4-1 или кросоувър, зависи от предпочитанията къде да ти идва мощноста

                                Тоя колега дето ника му е РеалСекс е пълен мармот, не го слушай какво ти приказва
                                Attached Files
                                Last edited by Kris; d.m.y г., 13:05.
                                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                                Comment

                                Working...
                                X